Πώς μπορούμε να προγραμματίζουμε σωστά τις δουλειές μας
Ποια είναι τα χαρακτηριστικά μιας αποτελεσματικής ομάδας
Πώς μπορούμε να βελτιώσουμε την επικοινωνία μας
Τι παρακινεί τους εργαζόμενους στη δουλειά τους
Πώς μπορούμε να διαχειριστούμε μια σύγκρουση ανάμεσα στους συνεργάτες μας
Τι μπορούμε να κάνουμε για να αντιμετωπίσουμε το στρες
Ποια είναι η σημασία της ποιότητας στο χώρο των επιχειρήσεων
Ποιες ευθύνες φέρουν οι διοικήσεις για τις συνέπειες της επιχειρηματικής δραστηριότητας
Τέτοια -κι άλλα παρόμοια- ερωτήματα απασχολούν εργαζόμενους και διοικήσεις σήμερα που διανύουμε μια εποχή μεγάλων αλλαγών και ανακατατάξεων στην οικονομία και στην κοινωνία, επομένως και στο χώρο της εργασίας και των οικονομικών μονάδων.
Ο σκοπός αυτού του βιβλίου είναι να χρησιμεύσει στα στελέχη των επιχειρήσεων και των οργανισμών σαν ένα εκπαιδευτικό, πρακτικό εγχειρίδιο οργανωτικής συμπεριφοράς στο πολυσύνθετο εργασιακό περιβάλλον, μέσα στο οποίο περνούν ένα μεγάλο μέρος της ζωής τους, αλλά, ίσως ακόμη και στην προσωπική τους ζωή που διέπεται από παρόμοιους, άγραφους κανόνες και όπου καλούνται να αντιμετωπίσουν με επιτυχία δύσκολες καταστάσεις.
ISBN: |
9789607793706 |
Συγγραφέας: |
Αλεξάκης Γιώργος |
Εκδότης: |
Σμίλη |